۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
کد خبر: ۵۶۰۴۵۷

توضیحاتی درباره ثبت نام مراکز تخصصی حوزه | امروز آخرین فرصت ثبت نام آزمون مشترک ۱۱ مرکز فقهی

امروز ۱۹ فروردین روز آخر ثبت نام برای شرکت در آزمون مشترک ۱۱ مرکز فقهی تخصصی حوزه بوده و مراکز تخصصی و مراکز آموزش عالی حوزوی دیگر امسال آزمون کتبی نخواهند داشت.
آزمون

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، امروز نوزدهم فروردین ماه 96 آخرین فرصت ثبت نام برای آزمون مشترک 11 مرکز از مراکز فقهی و تخصصی حوزه برای سال تحصیلی 98 – 97 است که این آزمون 24 فروردین ماه برگزار می شود.

این مراکز 11 گانه به قرار ذیل اند:

مدرسه تخصصی فقه امام کاظم(ع) تحت اشراف حضرت آیت الله مکارم شیرازی

مدرسه تخصصی فقه و اصول امام رضا(ع)

مدرسه شهیدین بهشتی و قدوسی(قدس)

مدرسه عالی خاتم الاوصیاء(عجل)

مدرسه عالی فقه دار الهدی

مدرسه عالی فقه صاحب الزمان (عج)اصفهان

مدرسه علمیه سطح عالی ولی امر(عجل)

مدرسه فقهی امام محمد باقر(ع)

مدرسه فقهی اهل بیت(علیهم السلام)

مرکز فقهی امام علی(ع)

مرکز فقهی عالم آل محمد(ع) تهران

یادآور می شود که ثبت نام برای این آزمون منحصرا از طریق سایت  Azmoonf.irخواهد بود و ثبت نام در سامانه نجاح یا سامانه های دیگر ربطی به این آزمون ندارد.

شرایط عمومی نام نویسی در آزمون مشترک مدارس و مراکز فقهی حوزه علمیه اتمام پایه ششم حوزه علمیه یا پایان دوره سفیران هدایت، تعهد به اشتغال تحصیلی تمام وقت، داشتن صلاحیت اخلاقی، تعهد مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی و موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه علمی است.

گفتنی است، پذیرش دیگر مراکز تخصصی حوزه غیر از تخصصی‌ فقه و اصول، همچون تخصصی قضا، تفسیر وکلام و امثال آن، امسال آزمون کتبی ندارد و قبولی در هر مؤسسه، با توجه به رشته انتخابی، بر اساس محاسبه نمرات درسی طلبه در پايه‌های تحصيلی قبلی و با ضرايب متفاوت انجام می‌شود.

ثبت نام برای این مؤسسات و همچنین مراکز آموزش عالی حوزوی از 14 فروردین ماه آغاز شده و تا 31 فروردین ماه ادامه دارد.

لازم به توضیح است که علاقه مندان برای اطلاع از شیوه ثبت نام، شرایط ثبت نام، میزان ظرفیت مراکز و دیگر توضیحات مربوط به این مراکز می توانند به سایت معاونت آموزش حوزه به آدرس www.howzeh-qom.ir  مراجعه کنند؛ نتایج ثبت نام نیز در تاریخ 10 اردیبهشت ماه از طریق همین سایت اعلام می شود./1330/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات